Mobil Çözümler

Mobil iletişim çözümlerimizle atağa kalkın!

Toplu SMS

CMT Bilgisayar İletişim İnş. Tur. Danş. Gıda Teks. San. ve Tic. Ltd. Şti; Avea İletişim Hizmetleri A.Ş, Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş, Vodafone Telekomünikasyon A.Ş ad ve hesabına ODC İş Çözümleri Danışmanlık A.Ş tarafından sunulan toplu mesajlaşma servisinin pazarlamasına destek vermektedir.

Bu sayfada tanıtılan Toplu Mesajlaşma ürünü ODC İş Çözümleri Danışmanlık A.Ş ye aittir.

Mobil telefonlar aracılığıyla düz metinden oluşan kısa mesajların gönderilip alınabilmesi özelliğidir. Mesaj metni harfler, rakamlar ve alfanümerik karakterler içerebilir. SMS, GSM Faz 1 standardının bir parçası olarak geliştirilmiştir. Latin alfabesi kullanılarak yazılan kısa mesajlar 160 karakter uzunluğunda olabilir.

Mesaj gönderildiği sırada alıcı tarafın hazır olmaması halinde mesaj saklanır. Mesajın alıcı taraftaki cep telefonuna düşmeden kaybolması ya da silinmesi gibi bir şey söz konusu değildir. Mesaj hazırlandığında ve gönderilmeye hazır hale geldiğinde, verinin teslim edilmesiyle ilgili işlemler mobil şebeke bünyesindeki SMS Center tarafından üstlenilir, bu kısım son kullanıcıya herhangi bir yük getirmez.

Kullanıcıya, göndermiş olduğu mesajın yerine ulaştığı bildirilir. Devre anahtarlamalı (circuit-switched) bir veri iletim platformunda iki uç arasında özel bir iletişim hattı kurulur; kullanıcıya bu hattın kurulduğu ve verilerin (mesajın) iletilmekte olduğu bilgisi verilir. Gördüğünüz gibi SMS, mesaj iletimi ve mesaj teslim edildi bilgisiyle ilgili işlemleri kullanıcıdan soyutlayacak şekilde tasarlanmıştır.

Çalıştığımız Sektörler

Perakende Sektörü
Turizm
Eğitim
Hizmet
Yiyecek - İçecek & Eğlence
Bankacılık & Finans
Sigortacılık
Lojistik
Otomotiv
Sağlık
Spor Kulüpleri & Merkezleri

SMS, gönderilen tüm kısa mesajların SMS Center'a uğramak zorunda oldukları bir sisteme göre tasarlanmıştır. Bu modele bazı alternatif çözümler önerilmiştir. Örneğin mesajların her zaman değil duruma göre saklanması bu alternatiflerden biridir. Mesaj önce direkt olarak alıcıya teslim edilmeye çalışılır, mesajın saklanması ancak teslimatın gerçekleşmemesi durumunda söz konusudur. Hem böylece SMS Center'ın ihtiyacı olan işlem gücü de azalmış olur.


Toplu MMS

Multimedya mesaj yani MMS; metnin içerisine resim, müzik ve video dosyalarının eklenebildiği, metinle sınırlı kalınmayan bir iletişim aracıdır.


Birleştirilmiş (Concatenated) SMS

Concatenated (Birleştirilmiş) SMS; tek SMS ve 160 karaktere bağlı kalmadan metnin aynı anda binlerce kişiye ulaştıralabildiği tüm SMS özelliklerini taşıyan bir iletişim aracıdır. Bu özellik sayesinde SMS gönderimi; 160 karakter yerine 612 karakter yani 4 SMS'e uzunluğuna kadar yapılabilmektedir.


SMS ile neler yapabilirim?

  • Kandil, bayram, yılbaşı ve diğer özel gün (doğum günü, evlilik yıldönümü vs) kutlamaları.
  • Yeni kampanya ve promosyon duyuruları.
  • Müşteri sadakati programı uygulamaları.
  • Müşteri iletişim bilgileri güncelleme.
  • Bakiye ödemeleri ve son ödeme tarihleri.
  • Yeni ürün, kampanya, stok ve fiyat bilgilendirme.
  • Bayi toplantısı duyuruları.

MMS ile neler yapabilirim?

  • Ürün ve katalog tanıtımı.
  • Yeni kampanya ve promosyon duyuruları.
  • Organizasyon davetiyeleri.

Birleştirilmiş SMS ile neler yapabilirim?

  • Kandil, bayram, yılbaşı ve diğer özel gün (doğum günü, evlilik yıldönümü vs) kutlamaları.
  • Yeni kampanya ve promosyon duyuruları.
  • Müşteri sadakati programı uygulamaları.
  • Müşteri iletişim bilgileri güncelleme.
  • Bakiye ödemeleri ve son ödeme tarihleri.
  • Yeni ürün, kampanya, stok ve fiyat bilgilendirme.
  • Bayi toplantısı duyuruları.


Sesli Mesaj

Artık sesinizi en kolay ve en ucuz maliyet ile milyonlara duyurmak çok kolay. Kitleler ile hızlı haberleşmenizi ve veri alış verişinizi sağlayacak olan sesli mesaj sistemi önceden kaydedilmiş sesli mesajın, istenilen telefon numaralarını otomatik olarak arayıp mesajın bu numaralara hızlı bir şekilde dinletilmesidir.

Sesli mesaj sistemi sayesinde kitlelere toplu halde kendi sesinizden istediğiniz mesajı dinletebilir, çok düşük maliyetlerle çok etkili reklâmlarınızı yapabilirsiniz. Sesli mesaj sistemini kullanmak için yapmanız gereken, ulaşmak isteğiniz hedef kitleyi seçmek ve telefon numaralarını bizlere bildirmek.

CMT Mobil Sesli Mesaj sistemi ile on binlerce kişiye cep ve sabit telefonlardan seslenebilirsiniz. Böylelikle ürününüzü ya da hizmetinizi pazarlamada daha etkili bir reklam alanına sahip olmanın yanı sıra, davetlerinizi ve duyurularınızı da birinci ağızdan direkt hedef kitlenize iletebilirsiniz.


Mobil İletişim Çözümleri'nden nasıl faydalabilirsiniz? Mobil İletişim Çözümleri size nasıl bir avantaj sunar? Bu soruların cevaplarını aşağıdaki sektörel kullanım alanlarını seçerek görebilirsiniz:


Perakende Sektörü (Mağazalar, Marketler)

  • Müşterilerinize yeni promosyonlarınız hakkında bilgi verebilirsiniz.
  • Doğum günü, evlilik yıldönümü gibi özel günlerde müşterilerinize otomatik olarak mesaj gönderebilrsiniz.
  • Etkileyici uygulamalar ile kampanyalar düzenleyebilir, müşterilerinizle aranızdaki bağı güçlendirebilirsiniz.
  • Sahadaki personelinize yeni yön bilgileri, yeni stok bilgilerinizi iletebilirsiniz.
  • Bayilerinize yeni ürün fiyatlarını, kampanyaları, bakiye ödeme hatırlatmalarını yapabilir, bayi toplantılarını haber verebilirsiniz.


Lojistik Sektörü

  • Adrese teslim kargo alıcısını uyarıp adreste bulunmasını sağlayabilirsiniz.
  • Kargo göndericisine, kargonuz ulaştı bilgisini gönderebilirsiniz.
  • Şubeden teslim kargo alıcısına bildirim yapabilirsiniz.


Eğitim Sektörü

  • Öğretmenlere toplantı saatlerini ve acil uyarılarınızı duyurabilirsiniz.
  • Veli toplantılarını bildirebilirsiniz.
  • Velilere Taksit ödeme hatırlatması yapabilirsiniz.
  • Öğrencinin devamsızlık durumunu bildirebilirsiniz.
  • Öğrencinin notlarını bildirebilirsiniz.
  • Özel günler kutlamaları (mezuniyet tarihi, doğum günü, evlilik yıldönümü vs.) yapabilirsiniz.
  • Etüt veya sınav tarih saatlerindeki değişiklikleri bildirebilirsiniz.
  • İptal edilen dersleri ve istemdışı gelişen tarihleri bildirebilirsiniz.
  • İnteraktif uygulamalar ile öğrencinin bilgilerini sorgulatabilir ve otomatik cevap almalarını sağlayabilirsiniz.


Hizmet Sektörü (Doktor, Avukat, Mali Müşavir, Odalar, Sendikalar, Belediyeler vs.)

  • Hastalarınıza randevu hatırlatması, ilaç alım saat/tarih hatırlatması yapabilirsiniz.
  • Diyet hatırlatmaları yapabilirsiniz.
  • Müvekkillerinize duruşma tarih/saatlerini hatırlatabilirsiniz.
  • Dava sonuçlarını bildirebilirsiniz.
  • Defter sahiplerine SSK, KDV, gelir vergisi ödeme tutarlarını ve tarihlerinin hatırlatmalarını yapabilirsiniz.
  • Üyelerinize, yöneticilerinize toplantı duyurularınızı yapabilirsiniz.
  • Üyelerinize yönetim kurulu kararlarınızı duyurabilirsiniz.
  • Mesleğinizle ilgili değişen kanunları, uygulamaları duyurabilirsiniz.
  • Özel anma günlerini (Tıp bayramı, İtfaiyecilik bayramı vs.) duyurabilir, kutlayabilirsiniz.


Yiyecek - İçecek & Eğlence Sektörü

  • Otel, Tatil Köyü, Restaurant, Bar, Cafe ve Kulüplerinizdeki özel aktivasyonlara (Yeni yiyecek içecekleri, yeni sanatçıları, özel partileri) davet edebilirsiniz.
  • Promosyonlu fiyatlarınızı duyurabilirsiniz.
  • İnteraktif uygulamalar ile rezervasyon yaptırabilirsiniz.
  • Müşterilerinizin özel günlerini (doğum günü, evlilik yıldönümü vs.) kutlayabilirsiniz.


Spor Kulüpleri & Merkezleri

  • Kombine bilet satışları için bilgilendirme yapabilirsiniz.
  • Sezon açılışlarına, karşılaşmalara davetler yapabilirsiniz.
  • Promosyonlarınızı duyurabilirsiniz.
  • Yönetim Kurulu toplantılarınızı duyurabilirsiniz
  • Taraftarlarınızın/Üyelerinizin özel günlerini (doğum günü, evlilik yıldönümü vs.) kutlayabilirsiniz.


Sigortacılık Sektörü

  • Araç sigortalarının bitiş tarihi ve zeyilname bildirimleri yapabilirsiniz.
  • Ev ve işyeri sigortalarının bitiş tarihlerini bildirebilirsiniz.
  • Sigortalıya taksit ödeme hatırlatması yapabilirsiniz.
  • Sağlık sigortalılarına, sisteme yeni katılan sağlık merkezlerini ve onlara sağladığınız ek avantajları duyurabilirsiniz.
  • Herhangi bir tedavi sonucunda geçmiş olsun dilerlerinizi iletebilirsiniz.


Turizm Sektörü

  • Müşterilerinizi yeni turlarınıza davet edebilirsiniz.
  • Promosyonlarınızı duyurabilirsiniz.
  • Rehberlerinize yeni koltuk bilgilerini, satış bilgilerini, değişen uçuş saatleri ve bilgileri duyurabilirsiniz.
  • Bakiye ödemelerini ve son ödeme tarihlerini bildirebilirsiniz.
  • Özel günler kutlamaları (doğum günü, evlilik yıldönümü vs.) yapabilirsiniz.


Otomotiv Sektörü

  • Müşterilerinizi yeni modellerinizin sürüşlerine davet edebilirsiniz.
  • Bakiye ödeme hatırlatması yapabilirsiniz.
  • Bakım servis zamanları hatırlatması yapabilirsiniz.
  • Servislerde yapacağınız promosyonların duyurularını yapabilirsiniz.
  • Bakımdan çıkan aracın fatura tutarı ve alınması için araç sahibine bilgilendirme yapabilirsiniz.
  • Sigorta işlemleri yapıyorsanız, sigorta bitim tarihi, zeyilname ve ödeme hatırlatmaları yapabilirsiniz.
  • İnteraktif uygulamalar ile bakımdaki araç durumu, bakım tutarı sorgulamalarını yaptırabilir, otomatik olarak cevap gönderebilirsiniz.
  • İnteraktif uygulama ile yeni araçlara ait fiyat, stok, kredi ve araç özelliklerini sorgulatabilir, otomatik olarak cevap gönderebilirsiniz.
  • Müşterilerinizin özel günlerini (doğum günü, evlilik yıldönümü vs.) kutlayabilirsiniz.


Sağlık Sektörü (Hastane, Klinik, Poliklinik, Laboratuvar)

  • Yeni check-up için davet edebilir, promosyonlarınızı duyurabilirsiniz.
  • Hastalarınıza randevularını hatırlatabilirsiniz.
  • Hastalarınızın periyodik olarak alması gereken ilaçları (diyet vs. diğer uygulamaları) hatırlatabilir, kontrole gelmeleri için uyarabilirsiniz.
  • Acil laboratuvar sonuçlarını iletebilirsiniz.
  • Hastalarınıza geçmiş olsun dileklerinizi iletebilirsiniz.
  • İnteraktif uygulamalar ile yatan hasta bilgilerini (hastanın durumu, hangi odada olduğu vs.) sorgulatabilir, otomatik olarak cevap gönderebilirsiniz.
  • İnteraktif uygulama ile muayene ücretleri, randevu saati vs. sorgulama yaptırabilir, otomatik olarak cevap gönderebilirsiniz.
  • Hastalarınızın özel günlerini (doğum günü, evlilik yıldönümü vs.) kutlayabilirsiniz.


Bankacılık & Finans Sektörü

  • Müşterilerinizin ilgilendiği hisse senetlerinin kritik değerlerini bildirebilirsiniz.
  • Bireysel ve Kurumsal Kredi alan müşterilerinize son ödeme tarihi ve tutarlarını bildirebilirsiniz.
  • Kredi kartı sahibi müşterilerinize kart limiti-kullanılabilir limit-son dönem harcama tutarı-aylık asgari ödeme tutarı-son ödeme tarihi bildirimi yapabilirsiniz.
  • Repo ve diğer faizlerle ilgilenen müşterilere faiz oranları bildirimi yapabilirsiniz.
  • İnteraktif uygulamalar ile müşterinin ilgilendiği herhangi bir hissenin son durumunu sorgulatabilir ve otomatik cevap almasını sağlayabilirsiniz.
  • Müşterilerinizin özel günlerini (doğum günü, evlilik yıldönümü vs.) kutlayabilirsiniz.

Referanslarımız

Mobil iletişim çözüm hizmeti sunduğumuz bazı firmalarımız: